Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

STRÄCKNING&POLLEN...

haha låter precis som om att jag har haft en skitdag med sträckning och pollen!
men ärlig talat har den trots allt varit väldigt bra faktiskt! :D haha :)

skolan var väl dock inget att skryta om direkt.. det var la som en vanlig onsdag :) men dem jädra pollenmedicinerna gör mig så förbannat trött.. inte bra detta verkligen! kändes som jag skulle somna på engelskan, haha och där hade vi ändå väldigt kul liksom :o sjukt!

efter skolan drog jag hem ett tag och då fick ni ju ett litet inlägg.. sen drog jag till gymmet som sagt, men jag kan säga att min TORPAKLÄNNING är köpt! den köptes idag faktiskt ;d jag är nöjd, tror jag! men om jag inte e det så kan jag ju alltid byta, men ah jag tror jag e nöjd :) haha!
sen så gick vi upp till gymmet, förresten har även inskaffat mig ett par cykelbyxor, perfekt om man ska ha shorts eller något :) hehe!

vi var helt döda eftet gymmet, och jag bestämde mig för att stretcha för jag sträckte mitt lår häromdagen.. och när jag reste mig upp från golvet när jag hade stretchat så sträckte jag till det ännu mer. det gör ont när jag rör benen misnta lilla typ.. ljumsken är halvt död fast nerverna är olidligt känsliga typ.. sjukt! :( men sen blev det bussen och det satt två tjejer med varsin iller vid oss på bussen, och jag har nu bestämt mig för att när jag blir äldre ska jag köpa en sån! :o så mysiga!

nu blir det musik, kanske blir något musiktips senare sen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0