Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

PARIS - DAG 1&2

under de två första dagarna i paris så innehöll första dagen en ditfärd, flög till amsterdam och mellanlandade och sedan vidare till paris. väl där så tog vi oss till hotellet vid namn Hôtel Diana. det var faktiskt fint och bra! ingen lyx direkt men absolut inte dåligt!
jag och fanny packade upp våra saker på hotell rummet och sedan mötte vi upp susanne ( fannys mamma ) och susanne ( fannys mammas kompis ) . sedan begav vi oss ut och kikade runt lite där vi bodde coh käkade lite ute också! :) sedan blev det ganska tidig läggtid eftersom vi var trötta efter flyget!

under andra dagen så begav vi oss ut på Open Tour där vi åkte till triumfbågen först. riktigt coolt vare verkligen! :) sedan åkte vi vidare till Eiffeltornet. vi bara såg den ENORMA kön men vi ställde oss där och ca 2 timmar senare var vi på väg upp. de slutade med att vi hamnade högst upp och det var ritkigt läskigt men sjukt härligt! :)
sedan åkte vi vidare och kikade på lite allt möjligt. vi bodde precis vid notredam också nästan så vi gick förbi det typ varje dag! :)
på kvällen sen så blev det go mat ute och sedan lite kik och sånt där i närheten och sedan satte vi oss på en typ av bar och drack lite. cola för min och fannys del ;d haha! :)
sen blev det läggdags!

de andra två dagarna berättar jag om liite senare!!
nu kommer bilder!
puss


I luften påväg till Paris!

På tåget till hotellet, Susanne & Susanne! (fannys mamma i brunt hår och hennes kompis i blont)

Jag&fanny på tåget!

Jag&fanny taggade för Open Tour

Susanne&jag vid Eiffeltornet!

Jag&Fanny på andra våningen i Eiffeltornet!

Ganska högt upp redan liksom, men underbar utsikt!

Allra högst uppe, svindel typ!

Fannyy!

Riktigt högt..

Någon sorts kyrka!

Notre Dame!

Fanny vid baaren med fanta&sockrade popcorn ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0