Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

PARIS BABYYY!

imorgon drar jag och fääännyyyy och hennes mamma+hennes mammas kompis till PARIS!
helt jäkla underbart ska det bli verkligen :D får äntligen utnyttja franskan lite, helt fantastiskt ska det bli ;) jag har inte inte tänkt att skriva så mkt idag för jag ska sanrt lägga mig faktiskt :)

men dagen idag har i alla fall varit bra, var massa packning efter skolan ochs en åkte jag till mormor och morfar en sväng och efter det så blev det käk och sen promenad med maaartin ;d haha det var väl hur min dag har varit kan jag väl säga :) har inte så mkt mer att berätta!

dock funkar inte vårat internet hemma så är nu inne på pappas dator, kommer nog inte kunna göra ett inlägg imorgon, dels för att jag itne kommer hinna osv, så jag säger HEJ DÅ nu och så SES VI PÅ TISDAG!

ha en underbar start på påsklovet folk!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0