Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

JUST AN UPDATE!

nu kommer en helt vanlig tråkig och normal uppdatering.. igen!
haha men jag vet inte ritkigt als vad jag ska skriva om faktiskt mer än mina dagar :)

har ni något förslag? skriv det isåfall!

dagen idag har varit konstig måste jag säga :o vaknade som vanligt i katastrof med täppt näsa, rinnande röda ögon och en hals som kliar och var halvt svullen.. usch! hatar pollen..
men sedan bar de av till skolan där de inte hände så mkt! :) orkar faktiskt inte berätta.. fick nåt ryck på martin.. skyllde på pms... haha :)
efter skolan så blev det hem en snabbis och sen bussen till sjömarken där jag vänta på lollo och sen vidare till stan där gymmet&omar väntade ;) var riktigt trevligt :) sen blev det stan en stund :)

sen blev de bara chill hemma nu ikväll.. ska la snart sova, är så jäkla trött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0