Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

JAG HATAR..

POLLEN!
ja jag är helt seriös jag fullkomligt HATAR det. mina ögon är helt röda och typ uppsvullna och kliar som satan, inte nog med det så kliar halsen vid minsta andetag, jag nyser varannan minut och näsan bara rinner. det är fruktansvärt! samt så är jag helt otroligt trött hela tiden, antagligen på grund av själva allergin men samt utav medicinerna också, det gör liksom inte saker och ting bättre. och ögondropparna är hemska! :(

hur i hela friden ska jag gå till skolan och se ut såhär imorgon?!?!?!
haha får la se om jag ens orkar gå till en början men jag känner ändå att jag måste liksom.. bara att stå ut antar jag. kommer bli utmobbad typ -.- hehe.

mer om paris kommer, jag lovar! men har faktiskt inte ens orkat det idag!
nu blri det lite plugg.. ergonomi prov imorgon :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0