Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

GYMMET!

blev ett riktigt härligt gympass med lovisa idag!
blev även ett tag med jessica också! längesen man spenderade lite tid med den tjejen, men det ska det bli ändring på nu, right babe? ;d

sitter nu med den jääkla matteinlämningen som jag inte får någon ordning alls på.. och inte nog med det så har jag matteprov på torsdag, engelska nationella imorgon ( UPPSATSEN!!! ) , och franska läxa.. jag orkar verkligen inte!
tur som fasen att jag drar mig iväg till PARIS på lördag så jag har en hel del att se fram emot, annars hade jag nog faktiskt inte haft någon ork till plugget över huvudtaget! :o

nu ska jag leta massa ord inför nationella imorgon ;d
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0