Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

GALEN KVÄLL!

blev en riktigt galen och bra kväll på sjömarkens stranden emd riktigt goa människor!
kul att få lära känna nytt folk och allting också så kvällen blev riktigt lyckad! ;d
mer om det får ni strax...


men skoldagen idag har varit bra typ, ganska chill nu trots allt men ahh, kommer la allt på samma gång sen tyvärr.. men efter skolan drog jag och linnea hem till mig i alla fall och chillade! ;d haha spela lite basket och satt vid datorn osv :) kulkul! sen kom hanna också men innan det så skulle jag och brorsan spela bandy ute, och då, när han skulle slå, så råkade han slå rakt på min nagel så den vek sig uppåt typ, och fyfasen vad ont det gjorde.. kan medge att jag började gråta och typ hoppa omkring :p haha shiit asså.. galet ont! och har typ lika ont nu och det är otroligt ömt.. icke bra detta!

men kvällen då... vi åkte till citygross och påvägen plocka vi upp lovisa, med bussen alltså ;) där träffade vi även amanda som kom med moppen och då blev det shopping! ;d chips, dricka, marshmallows, engångsgrill, korv och självklart.. bröööd! sen åkte vi och kika fotboll i sjömarken! fick skjuts på amandas moppe, galet härligt ju :o haha :D sen såå drog vi ner till stranden oså kom lite goa killar och så spenderade vi kvällen ihop med dem ;d uuunderbart vare verkligen! :d

nu måste jag faktiskt sova snart.. är så otroligt jäkla trött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0