Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

GAAAALET!

blev en gaalet jobbig men otroligt roligt träningspass på gymmet med fanny, linnea&lovisa! :D
haha det började med fannys shorts, helt galet jäkla kul.. dem var en ANING för stora om man säger så ;d haha och sen övergick det till hennes skor, haha hon var så söt så ;) men det slutade med att hon skippade skorna! sen så blev det ett gött gympass men fanny&linnea , ah dem var nya på gymmet och vi som såg dem kan ju säga att det märktes, haha sjukt sköna :D
sen klantade jag till mig.. skulle hjälpa fanny med en maskin och böjde på vattenflaskan, trodde locket var på men allt vatten hamna på golvet så jag fick torka upp ehlt enkelt :( haha lite pinsamt..
men trots mycket skratt och sådant var jag ändå hheelt död efter 1,5 timmar, underbart verkligen! och det bästa av allt.. träningsvärken känns REDAN! (L) haha :D

imorgon är det dags för skola igen då, ingenting speciellt händer faktiskt. börjar dagen med bästa lektionen på veckan.. MUSIK (L) sen så är det lite matte osv. efter skolan så äre bara packapackapacka osm gäller resten tuav dagen! :) det ser jag faktiskt fram emot, ska även ta mig en tripp upp till mormor&morfar och hälsa på hade jag tänkt, längesen nu :)

sen på löördag äre FRANKRIKE som gället!
PARIIISBABYYYYYYYY!

godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0