Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

BACK TO SCHOOL..

jao, då var man tillbaka i skolan igen då efter ett helt amazing påsklov måste jag verkligen säga!det har verkligen vart helt underbart och jag tycker själv att jag har hunnit med en himla massa saker faktiskt :O haha :) men det är skönt! 


dagen idag har varit helt okej.. hade ergonomi prov imorse, det gick la hyfsat bra måste jag ändå säga :) sen så hade vi lite vanliga lektioner.. men  ag blev såå sur.. alla fick tillbaka sina geografi inlämningar idag förutom jag och typ 2 till, för lärarn hade typ inte hittat våra.. så jag får min på torsdag, inte jättefarligt men guud vad jag hade sett fram emot att se den :u haha :)
sen så hände inte så mkt mer under dagen..

fick reda på att jag och 3 till ska på engelska göra en radio teater av "Hamlet".  men kul att jag inte har ett skit att göra i den typ för jag ska typ dö i halva.. haha sjukt :) men det verkar ändå kul!
fick även reda på att vi samma vecka som detta ska vara klart så skall vi lämna in en inlämning i hemkunskapen, typ om någon maträtt och skriva massa.. det ska typ vara 4-5 sidor.. samt en Shakespear inlämning om HONOM.. asså helt jäkla sjukt måste jag säga. det plus massa matte nationella och massa sånt dära.. men men!
bara 25 skoldagar kvar nu i alla fall! underbart (L)

efter skolan idag gick jag och brorsan och köpte glass och sedan åkte jag iväg till staden med lovisa! då var det gymmet som gällde! :D men först strosa vi omkring på stan lite och ärlig talat vilken klänning jag hittade.. funderar faktiskt på om det eventuellt blir torpa klänningen (a) får fundera på't!
men träningen var helt underbar i alla fall!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0