Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

ååh vad glad jag blir!

jag blir så otroligt glad när jag ser hur många besökare jag har!
och jag kan ju meddela er att igår, så slogs besöksrekordet!
haha, igår var det 36 st inne på min blogg, kanske hade jag tur, men vi får väl se idag! :D
jag blir oerhört glad iallafall! :)

dagen idag blev riktigt bra, haha ni vet ju allt tills jag började plugga..
och vill ni veta en sak.. jag pluggade faktiskt inte (a)
jag och fanny började prata om vad vi tror att alla kommer bil när de blir stora, och vi kom fram till ganska kul saker, vilka några skulle gifta sig med och allting! :D  hahah så sjukt kul hade vi!:)

sen så nu på kvällen så har jag fixat med lite bilder :) så nu kommer faktiskt några stycken!
eller ah, typ 3 (a) haha, men två av dem är lite typ , deppiga, så som jag tolkar dem :)
däremot en är väldigt glad ;d!

hoppas ni gillar det!







säg gärna vad ni tycker om dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0