Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

MÅNADERNAS HÄNDELSE!

här kommer det bästa som hänt varje månad och en liten beskrivning utav varje! :)

JANUARI
promenad över isen med flickorna på bilden, sedan försökte vi oss
på att elda i sjömarken.. gick sådär!


FEBRUARI
stockholm med julia, lisa, mormor, morfar och systeryster.
gick på musikalen alice i underlandet och hade riktigt mysigt!


MARS
min födelsedag, då jag fick kuvertet med 10000 kr i!


APRIL
en fotoeftermiddag med emma&lovisa, och förmiddagen spenderades
med dåvarande pojkvännen martin!<3


MAJ
konfirmationen, ett underbart minne!


JUNI
örebro med julia, lisa, systeryster, brorsan, mormor&morfar!
bodde ett badställe med stort äventyrsbad, mys!


JULI
strömstad med familjen.
bodde i en stuga på en kanonfin camping och hade otroligt mysigt!
jag verkligen älskar strömstad!


AUGUSTI
liseberg med mammas släkt, kanon mysigt verkligen!
jag&vera i barnkarusellen, haha!


SEPTEMBER
djurparken med mammas släkt, jättemysigt.
två underbara småkusiner på bilden!


OKTOBER
halloween fest med hanna, linnea, viktoria&fanny!
kanontrevligt verkligen


NOVEMBER
överraskningsfest för lovisa med massa underbara personer!


DECEMBER
sist men inte minst, julafton!


denna idéen fick jag ifrån bloggen - www.micahs.se
följer hennes blogg och den är riktigt bra! det borde ni också göra :)

ha det bra, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0