Startsidan  Allmänt  Bilder  Dikter  Dance  Musik  Shopping

tha pics ya know!

ja nu kommer äntligen bilderna ifrån i lördags (; haha!
idag blir det först laserdome med älskling och massa underbara tjejer :D
sen så käkar vi nått i stan i think, och sen drar jag och älskling hem till mig<3
lite senare sen så kommer bella&linnea och nanar hos miiig (a)
mysmysmys, och imorn blire älskling igen (: hihi<3
jag älskar min martin ohlsson (L)

nu kommer biiiiiiiiiiilder!


Vera och Blenda (L)

Lisa (L)

Julia (L)

Vera och Blenda (L)

Blenda (L)

Blenda (L)

Lisa (L)

Vera och Blenda (L)

Ninni, Mormor, Blenda & Vera (L)

Bjuder på bilden -.-

Tha gaaangsta ;) Jörgen, Pappa, Joel (L)

Vera & Blenda (L)

Vera & Blenda, alldeles för söta (L)


puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Therése

Fina bilder Ella!

2010-04-05 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0